tisdag, augusti 04, 2015

Hålla koll

Nu är jag inne på min sista semestervecka och snart börjar vardagen med nya och gamla rutiner igen. Härligt tycker en del av mig medans den andra delen gärna hade haft lite oreda ett par veckor till!
 
I helgen var jag inne en sväng i den stora staden och då hittade jag en snygg och enkel familjekalender på Granit som fick följa med mig hem. 99 kronor kostade den, ett toppenpris tycker jag! Den har fått sin plats i hallen på vår smala griffelfärgsvägg. Jag hoppas att den kan hjälpa hela familjen att komma ihåg sådant där som väldigt lätt annars glöms.
 
 

 






 


 
Hej tisdag!
 
Idag ska hela familjen bege sig till fina Majorna som ligger här i Göteborg. Jag ska hälsa på en kär vän som precis har fått en liten dotter och medan jag gör det i lugn och ro ska Rickard och barnen köpa glass och hänga vid Röda Sten och kolla på båtar. Sedan får vi se om energin räcker till ett restaurangbesök eller om det blir middag hemma.
 
Vad ska ni hitta på?
 
Kram Johanna


1 kommentar:

Marie maräng sa...

Hoppas det blev en trevlig dag i Göteborg!

Själv ska jag städa och laga mat för i morgon kommer helg släkten... 40 pers :o

Trevlig helg!
Kram Marie