söndag, november 02, 2014

Raraste kjolen

Igår var jag och barnen som sagt på kalas, men även Sol fick en liten försenad födelsedagspresent, den sötaste tyllkjolen och en söt liten handväska som matchade kjolen. Både kjol och väska kommer från KappAhl. Sol är tokig i väskor och att stoppa i och plocka upp saker ur dem.







God kväll!

Har ni haft en finfin helg? Ytterligare en kalashelg har passerat för oss här hemma, ett borta och ytterligare ett litet, försenat kalas för Sol här hemma för Rickards alla syskon. Nu ska jag lägga mina små, läsa en av böckerna om sötaste Ingrid, som är Sols favorit och en om Alfons Åberg, som för tillfället är Livios stora favorit. Kvällen till ära är det även en helt ny Alfonsbok, Alfons och soldatpappan heter den. Det är även målning på g här hemma! Äntligen har jag fått tummen ur och jag ska måla två-tre väggar med den omtalade Kalklitirfärgen.

Ha det gott!

Kram Johanna

Inga kommentarer: