onsdag, november 19, 2014

Rå mässing

Igår hade jag ett ärende i stan och sprang då förbi butiken Svenssons i Lammhult som ligger vid Järntorget här i Göteborg. Jag var ju bara tvungen att kila in en snabbis och det första jag såg var den absolut snyggaste adventsljusstaken som jag har sett på länge. En röst inom mig ropade, JAG VILL HA DEN! Men tyvärr, priset, det är alldeles för högt kan man lugnt säga, för min plånbok i alla fall. Jag hade behövt två då de skulle få stå i de två fönstrena i köket. 

Någon som vet om det finns någon liknande budget variant av denna adventsljustake? Hojta gärna till!

Här har ni i alla fall skönheten i rå mässing!


Bild lånad från Svenssons i Lammhult



Hej på er kära läsare!

Hoppas att allt är bra med er.  Har ni börjat julpynta ännu? Jag ligger lågt än sålänge, har tyvärr inte fått någon julstämning alls hittills. Men den kommer väl snart hoppas jag. Jag får ta och köpa hem en minigran så kanske den hjälper mig på traven?!

Ha en skön onsdag!

Kram Johanna

Inga kommentarer: