torsdag, augusti 08, 2013

En liten tur till Persbo

I söndags var det då dags för loppisen/brocanten hos Carina med bloggen Made in Persbo. Många andra bloggerskor var också på plats och det var av Marie med fina bloggen Vita Ranunkler som jag fann ett väldigt efterlängtat fynd. En sak som jag länge velat ha men som jag inte haft turen att hitta. Ja, ni vet säkert vad jag menar. Men i söndags stod skönheten där och ropade mitt namn.
 
 






 
 
Jag fullkomligt älskar alla de slitna detaljerna på min allra första gina. Enligt mig är den i perfekt färg och stil. Den var det första som fick flytta in i sovrummet i nya radhuset och den står där och väntar på att lilla familjen snart ska flytta in. Det blir mer och mer tydligt att färgerna som kommer dominera i sovrummet är vitt, svart och silver. Med inslag av naturmaterial.
 
Nu kommer John Blund smygande så jag önskar er alla en fortsatt trevlig kväll!
 
Kram Johanna


7 kommentarer:

Hanna sa...

Jätte fin.
Ha en fortsatt bra kväll.
Kram
Hanna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket fynd, så vacker med alla skavanker från tidens tand...Vad spännande att renovera och sen få fylla ert radhus med alla vackra saker...

Ha det gott!
Kram,
Regina

Helenas enkla vardag sa...

Kul när man hittar något som det står ens namn på! Synd att det är så långt till Persbo, annars hade jag velat ta mig dit också.
Kram och sov gott. Helena

Hannis sa...

Så, så läcker!
Lycka när man gör dom fynden=))

Kram Hannis

Tina sa...

Du var alltså där, jag var i valet o kvalet men stannade hemma.
Var där förra gången, det var riktigt kul. Finn docka!

kram

VINTAGELINE sa...

Johanna

God morgen!
Ginen din er virkelig flott! Vakker i form og farge!

Klemmer fra Line

LOPPISLIV sa...

Ohhh så vacker!! Perfekt form på din gine, supercharmig!!! Svårt att hitta dessa, och ännu svårare att finna en som är så fin som den du fann!! Härligt fynd!!! Tokgillar din grönastol också, färgen och modellen är ju bara sååå rätt!! Kul när man hittar så fina saker :-) Ha nu en toppenfin fredag! Kramis Paula