söndag, februari 10, 2013

Oj, en vecka...

...går verkligen snabbt! När man har kul i alla fall.
 
Idag visar jag er fyra små söta likörglas som jag fyndade på förra helgens loppis. 1 krona styck gav jag för dem.
 
 


 
 
Hej på er allihop! Hoppas att ni har haft en fin vecka. Själv började jag min slutpraktik i måndags. Jag gör den i en förstaklass och jag trivs toppenbra. Jag har endast känt klassen i en vecka men det känns som mycket längre. Jag har hittat min roll och jag känner suget efter att en dag få min alldeles egna klass som jag vill lära och hjälpa.
 
Just nu förbereder jag dagens middag, det blir currykyckling med pasta och mina föräldrar kommer hit och äter med oss.  Hoppla, nu plingade det på dörren. Jag hoppas att jag kommer att ha mer tid för bloggen i veckan som kommer! Ta hand om er så länge.
 
Kram Johanna


4 kommentarer:

Hanna sa...

söta glas,
Kram
Hanna

hemma hos lilla mej sa...

Fina glas.Kul med besök .Ha det gött.Kramar Rita ♥

Linda sa...

Vad kul att äntligen får vara ute i arbetslivet och vad härligt att du trivs.

Kram Linda

Marie maräng sa...

Oj.. vilket kanon fynd!
Hoppas middagen blev lyckad :)

Önskar dig en fortsatt skön vecka!
Kram Marie