onsdag, januari 23, 2013

När en liten...

...människa prövar sig fram, blir det ofta ganska sööööligt!
 
 


 
 
Oi mulheres! (Hej kvinnor!) Hoppas att ni inte fryser alltför mycket i denna hemska kyla. I Göteborg hade vi -16 grader i morse och Livio fick stanna hemma från förskolan idag. Det är skönt nu när min skola har lugnat ner sig något, för då kan jag välja att ha honom hemma dagar som denna. I alla fall, det blev pannkakslunch idag, det brukar det nämligen bli om Livio får bestämma. Sol tycker också om pannkakor och det är bra för denna  underbara lilla tjej föredrar välling, framför ALLT.
 
Nu blir det memospel med sonen!
 
Kram Johanna
 
 
 


9 kommentarer:

Linda sa...

Idag är det riktigt, riktigt kallt och jag var glad att jag inte behövde åka in på föreläsning.

Det kan lätt bli lite kladdigt när de små ska göra själv. Tur att det går över. :)

Kram Linda

Anki sa...

Även för stora människor blir det kladdigt, iaf hos mig...Jag är en riktig kladd hela jag:))
Härliga bilder på goa tösen, man måste ju prova sig fram:)
Usch ja kallt är det, sådär så det biter i kinderna, brrr...

Ha det gott!
Kramen!

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Hej Johanna! Vad i hela friden...du har försvunnit från min bloglovinlista hux flux! Nu har jag lagt till dig igen så jag inte tappar bort dig igen! Åh vilken goding hon är! Nu ska jag läsa ikapp en massa inlägg jag missat hos dig! Ha det fint nu!
Kramen!

Tess sa...

söligt och kladdigt, men ändå! Väldigt roligt, iaf efteråt när man torkat upp :) Söta är de!

Kram

Unknown sa...

Åh söta Sol, ser väldigt nöjd ut över sin prestation =))
Puss på henne!
Kram

Hannis sa...

Söligt men väldigt, väldigt gulligt!

Kram Hannis

Blan betong och gammeldags pioner sa...

ååå vilka härliga bilder, ser helmysigt ut!!!! Ha en fin vecka kram från maja

Hanna sa...

Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Camillas Lantliv sa...

Hej hej Johanna. Tack för din hälsning. Vilken fin blogg du har, dig vill jag gärna följa:).

Jag dånar, det var nog den sötaste lilla plutt jag skådat <3

Stor kram Camilla