tisdag, september 25, 2012

Min blogg...

...handlar aldrig om mode som ni antagligen redan har märkt?! Idag gör jag ett undantag och det kan ju hända att jag kommer att göra fler undantag framöver när det kommer till mode, det tar jag som det kommer.

 Kläderna handlade jag idag när jag var inne i den stor staden en sväng.






Missoni har ett samarbete med Lindex och den kollektionen släpptes idag den 25 september. Det var jag och många andra som trängdes runt de kläderna och det slutade med att det blev en kofta och en mössa till mig och en tunika till Sol som fick följa med mig hem:)

Nu är det dags att börja med dagens middag!

Kram Johanna  

12 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Vad roligt att du fick tag på lite kläder. Tänkte ta mig dit ett tag men hoppar nog över ändå.

Må så gott. Kram Therese

Vit dröm sa...

Åh så fint!! Då är ni verkligen redo för hösten både du och Sol :)
Kram Anna

Helenas enkla vardag sa...

Vad kul att du hittade lite av finheterna!
Kram Helena

Jessica sa...

Fin blogg du har, kikar gärna in igen. Åh fina kläder oxå, jag hann inte ifrån jobbet så det lär väl inte finnas något kvar imorgon.
Kram

Hanna sa...

fint.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Tina sa...

Jag är nog den enda i hela världen som inte riktigt klarar detta mönster. Men färgerna är fina o kanske hade jag kunnat tänka mig en mössa iaf!

kram

Tina sa...

Jag köpte min förra på Grandmas, de finns också på t ex Balders Hage...

kramkram

Unknown sa...

Hej!
Kul med lite nytt!

Må så gott:)

Kram
Lotta

Lantligt i Smultronbacken sa...

Ohh, I L O V E Mailge och min dotter med. De är så otroligt söta så de blir nog poppis hos dig med.

Kram Teres

Bettan sa...

Ååå blev själv så sugen på dem i reklamen på tv! :))

Är såå glad att du hittat till mig! för då hittade ju jag till dig! hi hi! :))

Natti natti!
Kram Bettan

Anonym sa...

Härligt med lite nytt i höstgarderoben.
Ha en riktigt fin dag
Kram
AC

Beas sa...

Nämen...vilken flax. Jag hann INTE! :-D