fredag, januari 13, 2012

En liten loppisrunda...

...kom jag äntigen iväg på nu i veckan! Der var verkligen evigheter sedan jag var på loppis och jag kände att nu måste jag bara få till att komma iväg. Jag gjorde väl inget fynd som jag kände yes, yes för men något hittade jag i alla fall.






En stor vit skål, en liten mjölkkanna och en större juice/såskanna. Allt för en billig peng!




En liten charmerande spegel som jag blev väldigt förtjust i!




Till sist två gamla hederliga sockerkaksformar som jag länge tänkt skaffa mig!


Nu skall jag sätta fart att steka pannkakor till Livio och hans kompisar som är på banangympa med Rickard.

Trevlig fredag!

Kram

Johanna

3 kommentarer:

Tina sa...

Så fina fynd, den nedersta springformen har jag..
Vad går du till för loppisar?
Jag tänkte klämma Reningsborg och den där kyrkliga i Mölndal imorgon.
Banangympa låter kul då blir det nog hungriga barn som kommer hem!

KRAM o trevlig helg

Lotta Zetterling sa...

Fina saker du hittat på :)

Kram Lotta

Vardaxlyx sa...

Jätte fina fynd :-)
Önskar dig en trevlig dag!