torsdag, december 29, 2011

EN FAVORIT SOM ÄNTLIGEN BLEV MIN...





Jag köpte denna underbara ljusstake eller vad man skall kalla den i en av mina favorit butiker, Pia H heter den och ligger här i Göteborg. Den står i mitt köksfönster och gör sig verkligen superbra där!

Jag hoppas att ni alla har haft en fin, mysig, härlig, avslappnande, stökig och alldeles underbar jul. Nu återstår nyår sedan är det nytt år och nya tag.

Gott nytt år på er alla bloggare som har inspirerat mig så mycket under hela året!

Kram Johanna

5 kommentarer:

Tina sa...

Pia H, där har jag nog aldrig varit. Var ligger den butiken?

Gott Nytt År på dig också! kram Tina

kråke sa...

God fortsättning å gott nytt år vännen....hoppas du
får ett härligt nyårsfirande med nära o kära:))

Kram kråke

Vintage House sa...

kanonläcker.)

önskar dig ett Gott nytt år så syns vi nästa år...
kram
sandra

Ullis sa...

Jätte snygg!
Och gott nytt år på dig också!
Ullis

Johanna Stålros sa...

Fantastisk!!! Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kram Johanna