tisdag, augusti 16, 2011

UPPDATERING...
Sommaren liksom veckorna har flugit iväg med en väldig fart och jag har haft mitt längsta uppehåll här på bloggen sedan jag startade den i november förra året. Det finns ingen direkt anledning till detta mer än att det har varit full rulle med annat! Därför blir jag glad av att se att jag ändå haft besökare här på bloggen:)

Jag hoppas att ni alla fina bloggare har haft en underbar sommar med mycket sol, hav, mat, vänner och familj! Själv pluggade jag en kurs i juni, hade semester i juli och nu har jag börjat skola in Livio på hans nya förskola. 1 september börjar min sista termin på lärarhögskolan och en liten hemlighet; den 8:e november är det beräknat att Livios lillebror eller lillasyster skall "ploppa ut"!

Jag har inget direkt tema på dagens inlägg utan tänkte visa lite favoritbilder från min väninnas land som ligger i Ljungkile. Där har vi tillbringat några härliga sommardagar!


Här har vi landet
 Dags för sommarfika
 Lille busen
 Middag
 Tidig morgon har man badet för sig själv

 Fiska krabbor är kul!
 Så var det middag igen

 Landet gänget




 Fynd från vinden på landet
 Tidningar från 70 talet


Kram på er!!

2 kommentarer:

Tina sa...

Hej du!
Dig har jag tänkt på och grattis till lilla syskonet!!
Skönt att höra att det är väl med er, sommaren känns lite avlägsen redan nu tycker jag. Allt har ju satt igång som vanligt igen..
Jag har en kompis som bor på Lyckorna, så Ljungskile är jag ofta i. Det är verkligen vackert där!

Ha det gott! Stor kram Tina

rustik charm sa...

Hejsan!
Det var ett tag sedan:)Stort grattis till syskonet, så kul:)
Ha en fin dag.
Kram Kristina