onsdag, juni 15, 2011

LA CUISINE...
Hjälp! Såg att det var 3 veckor sedan jag gjorde mitt senaste inlägg. Men men, nu kommer lite bilder på köket som så smått börjar bli klart. Lister, täckskivor, finjustering med fläktkåpan och fogning runt kakel måste göras, men det är i stort sett allt som är kvar att fixa! Sedan att bänkskivan helst skall oljas in stup i kvarten och att mitt kära plankgolv skall såpas till och från, men det är ju sånt som hör till tycker jag:) Sedan får jag inte glömma mina kära Tolix stolar som jag skall ha i köket. De kommer vara på plats någon gång i aug/sep.

Nu lite bilder på la Cuisine!!








Kramar Johanna

7 kommentarer:

Lotta Zetterling sa...

Vad fint det blir:) Jag är väldigt förtjust i taklampan. Ha en fin kväll..

Kram Lotta

Tina sa...

Så kul att du är tillbaka, jag har undrat lite hur du har det. Nu ser jag att det måste vara mer än ok eftersom ni har fått det sååå fint!
Köket är underbart, kunde se alla Tolix framför mig. Vilken färg blev det, minns inte om du nämnde vad du kom fram till.

Kram på dig o hej!

Unknown sa...

Det är så jäkla fint Johanna, jag är grön av avund! Fint det blev med hyllorna på väggen oxå, och klockan blev verkligen superbra där.

Ha en go dag gumman,
Kram

Norr om Köpenhamn sa...

Superfint har köket blivit...ni har jobbat på ordentligt! Den där vasken står på min önskelista....så himla fin ;o)

Ha en riktigt skön helg och njut av sol o värme!
Kram
Ulrika

Johanna Stålros sa...

Så fint det är hos dig! Kram Johanna

Birgitta sa...

Så snyggt du fått i köket, verkligen läckert, förstår att du känner dej nöjd. Skönt att ha det iordning till sommaren, som vi hoppas blir fin. Önskar dej och din familj en skön och trevlig midsommar. Kramar Birgitta

Malin sa...

Vilket underbart kök! Vi ska renovera vårt kök i höst, här fick jag massa bra inspiration!