torsdag, maj 19, 2011

KLOCKA & TAVLA...
Här är det glest mellan inläggen fortfarande men så fort renovering & flytt är klara och skolan tar sommarlov så har jag bestämt mig för att bli mer aktiv på bloggen igen!

Idag hade jag tänkt visa er en klocka som jag köpte igår i en av mina favoritaffärer Balders Hage. Färgen på klockan är min nuvarande favoritfärg!





Idag när jag skulle åka hem efter jag varit på en föreläsning i skolan kikade jag in i en affär som heter Prickig katt och har en massa fina vintage saker. Där hittade jag denna söta tavla för en billig peng!




Jag skall dock måla om ramen i svart.


Ha en fortsatt fin dag alla goa bloggare!

Kram Johanna

5 kommentarer:

VitaVardagen sa...

Vilken underbart vacker klocka! En sådan vill jag också ha :) Den påminner lite om klockan vi har här hemma i köket och den är en av mina absoluta favoritprylar :) Kram Johanna

Madame Edith sa...

ÄLSKAR klockan, sååå fin!

Kram/M

Suveliina sa...

Hei Johanna!

I love your clock. That color is so beautiful! Hope you are feeling all good!

Hugs

Suvi

Ullis sa...

underbar klocka, den skulle passa perfekt hemma hos oss! Och jag som ska till en stad som har Belders Hage i helgen...
Ha en fin kväll!
Ullis

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vacker klocka, håller med om attt färgen är helt ljuvlig. Och snygg tavla - har en del botaniska bider hemma...kanske skulle man "sno ihop" något liknande... :-)

Önskar dig en fin helg!