måndag, mars 21, 2011

UTMANING...
Jag har blivit utmanad av Mia som har den fina bloggen Ardisias nya hem och samma utmaning fick jag också av Kråke med mysiga bloggen Kråkan, slottet & krusidullerna.


Utmaningen lyder:
berätta 8 saker om dig själv & skicka sedan utmaningen vidare till 8 bloggar som har färre än 100 följare. Länka sedan till den som utmanat dig!



1. Jag har bott 2 år i Brasilien
2. Jag heter Sara i andra namn
3. Jag fyller 30 år i år
4. Jag biter på naglarna
5. Min bästa pryl är min dammsugare (dammsuger ca 3 ggr/dag)
6. Jag har aldrig haft hål i tänderna
7. Jag gick upp nästan 40 kg när jag var gravid med Livio
8. Jag är ordningsam med i stort sett allt, förutom min garderob (KAOS)


Ja, det är inte det lättaste att komma på saker att säga om sig själv, men efter jag tänkt efter fick de bli dessa 8 saker!


Jag skickar utmaningen vidare till:


Fräcka Syster
Ljuva Magnolia
Industriellt
The house of Antoinette
The Shed
Så vitt jag vet
Rustik Charm
Soltorp

Anta gärna utmaningen om kan och orkar:) Nu skall jag hämta lilleman på förskolan! Ha en underbar måndag på er!




Kram Johanna








5 kommentarer:

Ardisia sa...

Hej Johanna =) vad roligt att du nu hann med utmaningen. Hoppas det gick bra med tentan?

Jag älskar också min dammsugare, eller båda två (jag har en ergo rapido i köket, jättepraktisk) :D Så terapeutiskt! Och för mitt välbefinnande tycker jag också det är viktigt att ha ordning & reda.

Ha en mysig dag =) Här sätter vi igång med måndagsaktiviteterna snart (gympa, innebandy, streetdance, zumba)

Kram Mia

Tina sa...

Gullungen nr 1! Livio är ett riktigt charmtroll, kul att få se hur han utvecklats.
Dina svar var kul att läsa, utmaningen har jag fått från olika håll de senaste veckorna. Får se lite när och hur jag gör med den, om det är ok?
Tentan är förmodligen redan inlämnad och klar nu, hoppas det går bra.

KRAAAM

Husprojekt Drömhus sa...

Hej Johanna!

Tack för din kommentar, låter spännande med renoveringen! Ska bli kul att följa resultaten.

Ha en fortsatt solig dag,
Kramar
Tiina

Mjuka sa...

Kul att läsa om dig! Låter spännande med vistelse i Brasilien under två år s tid.
Hoppas att du får en skön dag
kram Malin

rustik charm sa...

Hej Johanna.
Kul att få läsa om dig. Ska se när jag kan göra utmaningen.
Ha en fin dag.
Kram Kristina