lördag, februari 26, 2011

TULPANER...
Jag är så glad, jag har nu haft över 1000 besökare här på min blogg sedan November förra året!

Idag är det lördag och vi har varit iväg hela familjen och busat på ett Lek&Bus Land som ligger hyfsat nära där vi bor. Vi var där tillsammans med min bästa väninna och hennes familj. Nu sover både lille och store killen middag och jag passar på att blogga en stund:)



Dessa tulpaner fick jag av min mormor för några dagar sedan, de är så otroligt vackra, älskar denna lila färg.


 Just nu står de på köksbordet och i bakgrunden ser ni mina fina lila orkideér som står i varsin kruka från Balders Hage. Är helt tokig i de krukorna, vet inte om jag någonsin kommer tröttna:) Det är även här vid köksbordet som jag brukar sitta och blogga, köket är min favoritplats i hemmet, hemmets hjärta som man säger:)

Nu skall vi snart bege oss till min bror och hans familj. Härligt att bli bjuden på middag så man slipper vara påhittig och laga nyttig och god middag alla dagar i veckan.

Ha en mysig lördag alla fina bloggare!!

Kram Johanna


3 kommentarer:

The House of Antoinette sa...

Grattis till tusen!!!

Visst är de ljuvliga - i år har jag fått "pippi" på ljust rosa och lila tulpaner tidigare har jag bara köpt vita...

Hoppas ni fick en härligt middag, har en fortsatt trevlig helg, kram Anette

Suveliina sa...

Hej,

Beautiful pictures! I love purple tulips too. Oh I wish my favorite place would be in kitchen too. But our flat's kitchen is not the finest =) Dreaming of a own house...So I have to say that I enjoy being in the living room. Hope you will have a great start to your week! I have a award to you in my blog =)

Birgitta sa...

Grattis till dina 1000 besökare, vad passar väl bättre att fira med än en vårbukett av de vackra purpurfärgade tulpanerna. Kramar och ha det gott. Birgitta