tisdag, januari 11, 2011

YANKEE CANDLE...
Idag köpte jag mitt första yankee candle, jo jag vet, flera år efter alla andra men bättre sent än aldrig:) Jag köpte det som luktar cherry blossom, rosa och doftar helt ljuvligt! Jag skall tända det ikväll när jag har bestämt att det skall bli myskväll. Det har nämligen varit alldeles för många plugg och stresskvällar det senaste.


Yankee Candle får stå på mitt skrivbord så länge, tyckte att det passade fint där.


Detta fina tidningsställ köpte jag på Balders Hage, från Bloomingville. Jag skall ha mina fina inredningsmagasin i det hade jag tänkt. 


Två par nya påslakanset i härligt satin. Det grön-vit randiga fick jag av mamma i julklapp och det andra vita med små beiga ankare på köpte jag på sängjättens rea. Hur fina som helt! Jag längtar efter att bädda med de nya sängkläderna men jag skall vänta till vi ha fått vår nya säng som vi skall köpa nu i veckan.

Mysig eftermiddag på er!!



3 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej, så trevligt att du tittade in till mej så jag hittade hit. Visst är det härligt med nya lakan och vilken känsla när man får lägga sig ner och bara njuta i bädden.

Jättesnygg bordslampa du har.

Kramar Birgitta

Unknown sa...

Ååå, jag älskar de ljusen, har fortfarande inte eldad upp mitt med doften "clean cotton". Jag snålar med det som fasen, tänder när det luktar lite unk o så.. =)

Tidningsstället är jätte fint, och lampan du har över läshörnan var ju sketa snygg.
Härligt med nya lakan, vi behöver underlakan, för nu har Ebba "bäddat" hål i alla, fniss.

Kram kram

Gårdsromantik sa...

Yanke Candles har så underbara doftljus - ska spana lite extra på dem på inköpsmässan.

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet