tisdag, januari 18, 2011

TISDAG...
Jag har precis lagt min biltokiga och trotsiga 2-åriga Livio för att sova middag.  Han är hemma från förskolan idag för han har haft en "minisläng" av magsjukan, igen! Han är helt galen i bilar, det är det första ordet han säger när han vaknar på morgonen och det sista han säger innan han somnar på kvällen. Där emellan är det det enda han vill leka med och nu för tiden skall minst 3 bilar dela säng med honom. Pust! Dessa bilar finns ÖVERALLT i lägenheten och det är ett under att man inte ramlat och slått halvt ihjäl sig på någon ännu;)

Idag skiner solen och det ser ut att vara underbart där ute. Ännu har vi inte varit utanför dörren, jag har tvättstuga och nu när Livio sover finputsar jag på en tenta som skall skickas in i morgon förmiddag.


Mitt vardagsrum som badar i sol. Det var längesedan jag såg solen lysa upp mitt hem på detta sätt, underbart!





Även blommorna i sockerlådan lyser så fint när solen lyser ner på dem genom takfönstret.

Kram Johanna

1 kommentar:

Unknown sa...

Var på stan en snabbis idag för o köpa prylar till barnsäkring, och då fick jag känna på sköna solen en stund, härligt!
Förresten, vart är dina gardiner, ska det bli nya =)? Har satt upp nya idag, från H&M =)

Kram Catta