lördag, januari 15, 2011

SKYLTAR...
Igår kom äntligen mina skyltar i ett stort paket och det är verkligen kul att hämta ut paket på posten:)


 Den coola rostiga regskylten fick en plats på skåpet i vardagsrummet, dit har jag även flyttat min skrivbordslampa.


 Antikskylten ställde jag på min fina tavelhylla som Rickard har gjort till mig.


En söt liten rosa Ranunkel fick följa med mig hem från favorit blomsteraffären igår:)

Jag tog även en sväng förbi en av mina favorit inredningsbutiker Blå Galleriet, och gissa vad!?! Jo, de hade fått in nya numret av
Jeanne d árc Living, så glad jag blev! Så efter att tillbringat fredagskvällen med att läsa hela tidningen är jag full av inspiration och nya ideér.

 

Ha en underbar lördag goa människor!!

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Snyggt med skyltarna, det skapar lite extra känsla och atmosfär tycker jag, lite nött och skavt, visst är det härligt. Ranunkler har jag ingen tur med tyvärr, får väl njuta av dem på bild.

Ha en skön helg fylld med inspiration, kramar Birgitta

Unknown sa...

Charmiga skyltar du fått tag på, är ju så snyggt, jag älskar mina! Fast de kommer nog Valentin få, bägge två, när han får ett rum.. nån gång ;)
Gillar lampan skarpt (har ju oxå den), ett plus är ju priset med.

Igår var ingen rolig dag, men jag är glad att jag gick.. får pratas snart.

Kram C