tisdag, december 07, 2010

SOVRUMMET...
När vi flyttade in i vår lägenhet renoverade vi i nästan alla rum. Sovrummet gjorde vi om totalt och jag älskar hur det blev! Riktigt lantligt och sött!



Sänggaveln har jag gjort själv av en gammal spegeldörr. Jag slipade av den gamla färgen och målade den sedan vit och satte sist på en väggdekor.


På sängborden från IKEA står mina favoritlampor som jag fyndade på Jotex! I just love them!


Vi bor i en lägenhet där övervåningen var en vind förut, alltså är det snedtak. Jag har valt att inte ha några gardiner alls, tycker det blir finast så. Jag älskar orkideér och tycker det är en romantisk blomma som passar så bra att ha i sovrum.


Jag tycker om att göra små rum i det stora rummet. Här ser ni en liten vrå i sovrummet.


Ha det bäst!

Kram Johanna

2 kommentarer:

A sa...

vad inspirerad jag vart utav din sänggavel!!!

Anonym sa...

Åh älskar sänggaveln!!!